Pedagog / Psycholog

Plan pracy 

Agnieszka Dąbrowska Kacper
Czerniawski
Dorota Kołodziejska Olga Uznańska
pedagog szkolny pedagog specjalnypedagog
szkolny
psycholog
poniedziałek 11.30-14.00 8.00-12.30 10.00-14.00
wtorek 8.45-9.30 8.00-12.30 9.00-9.45
10.30-15.00
8.30-14.30
środa 10.00-14.00 8.00-12.00 8.00-12.30
13.30-15.00
czwartek 8.00-15.00 12.00-17.00 8.00-11.30
piątek 9.30-12.00 12.00-16.00 8.00-13.00

W roku szkolnym 2022/2023 pedagog i psycholog szkolny udzielają wsparcia w formie rozmów i konsultacji.
Konsultacje i rozmowy odbywają się za pośrednictwem:

  • dziennika elektronicznego
  • poczty elektronicznej
  • platformy Teams
  • telefonicznie
  • stacjonarnie w szkole

W sprawie umówienia rozmowy – konsultacji prosimy osoby zainteresowane (rodziców, uczniów) o wcześniejszy kontakt z psychologiem/pedagogiem/pedagogiem specjalnym za pośrednictwem dziennika lub telefonicznie (23 662-33-77). 

Pedagog Agnieszka Dąbrowska

adabrowska@zs2plonsk.onmicrosoft.com

Pedagog Dorota Kołodziejska

dkolodziejska@zs2plonsk.onmicrosoft.com

Pedagog specjalny Kacper Czerniawski

kczerniawski@zs2plonsk.onmicrosoft.com


Kilka wskazówek, które ułatwią Ci naukę w formie zdalnej 

  • Chodź spać wcześniej, budź się wcześniej. Zyskasz ten sam czas, jednak będziesz czuć się bardziej wypoczęty. 
  • Loguj się na platformę Microsoft Teams zawsze przynajmniej 10 minut przed czasem. Dzięki temu unikniesz spóźnienia, a w razie jakichkolwiek problemów z internetem będziesz miał dodatkową chwilę na ponowne połączenie z siecią. 
  • Przygotuj sobie odpowiednie stanowisko pracy – zadbaj o to, aby na stole czy biurku znajdowały się tylko najpotrzebniejsze przedmioty oraz o odpowiednie oświetlenie. 
  • Na lekcji słuchaj nauczyciela, wykonuj zadane ćwiczenia, bądź aktywny i skupiony. Nie używaj telefonu, ani innych urządzeń! Dzięki temu dużą część materiału zapamiętasz z lekcji nie będziesz musiał się później długo uczyć. 
  • Po lekcjach odpocznij, spędź czas z rodziną. Następnie zrób zadanie domowe i naucz się na sprawdziany lub kartkówki. Nie zostawiaj nauki na ostatnią chwilę! 
  • Pamiętaj o aktywności fizycznej, która poprawi twoje samopoczucie podczas nauki zdalnej. Jeśli danego dnia nie masz czasu poćwiczyć czy pobiegać, wyjdź chociaż na spacer lub na chwilę do ogrodu. 

Strony internetowe o tematyce depresji